Saturday, October 6, 2012

KELUARGA BESAR KELAB SENI SILAT CEKAK PUSAKA USTAZ HANAFI, UMS

ASSALAMMUALAIKUM...

Syukur ke hadrat ILLAHI... dengan berkat limpah kurnianya... tercapai juga hasrat Kelab Seni Silat Cekak Pusaka Ustaz Hanafi, UMS untuk menambah bilangan ahlinya melalui Pengambilan Ahli Baru Fasa 1, 2012/2013 baru-baru ini. 

Semoga pengambilan ahli baru ini sebagai nilai tambah menjadi insan yang berani dan semangat dalam pelbagai cabaran. Terutamanya, tujuan utama belajar silat adalah untuk mempertahankan diri bukan untuk menunjukkan kehebatan diri. 

Mari Hayati Pantun Silat Cekak Pusaka Ustaz Hanafi 

Silat Cekak Amatlah Mudah,
Bagi Mereka yang Mendapat Hidayah,
Sungguhpun Begitu Hendaklah Tabah, 
InsyaALLAH Mendapat Faedah.

Ucapan TAHNIAH dan SELAMAT DATANG kepada semua ahli-ahli baru Kelab Silat Cekak Pusaka Ustaz Hanafi, UMS. Sesungguhnya, anda telah dipilih oleh ALLAH dan inilah perjalanan hidup anda. Semoga terus bersabar dan tabah dalam menimba ilmu.  InsyaALLAH, dipermudahkan segala urusan.

Tahniah dan syabas kepada AJK pelaksana yang bertungkus-lumus dalam menjayakan Pengambilan Ahli Baru Fasa 1, 2012/2013 ini. Jasa baik anda amat bermakna buat Kelab. Sesungguhnya, Silat Cekak Pusaka Ustaz Hanafi melahirkan insan yang bertanggungjawab. InsyaALLAH, dengan izin-NYA.







SEKIAN, TERIMA KASIH.

1 comment:

  1. assalamualaikum,

    meriah suasana latihan tapi kurang gambar semasa latihan dibuat, lebih banyak aksi bebas & kurang/tiada gerakan bersilat.

    pohon diberi perhatian, blog adalah platform promosi.

    ReplyDelete