Thursday, October 18, 2012

Kejohanan Futsal

Assalammualaikum...

Syukur Alhamdulillah,  pada Hari Ahad, 14 Oktober 2012 yang lalu, Kelab Seni Silat Cekak Pusaka Ustaz Hanafi UMS telah menyertai LIGA FUTSAL SCUH KK 2012 yang dianjurkan oleh Skuad 1 Malaysia Agensi Anti-Dadah Kebangsaan (AADK) Daerah Kota Kinabalu dengan kerjasama Persatuan seni Silat Cekak Pusaka Ustaz Hanafi Sabah di Kepayan Futsal Centre. 

Berikut adalah skuad yang bertanding:-

Group A
1. ILP BLUES
2. IKBN ALOHA
3. JBS
4. MTIB
5. UNITAR RED ANTS
6. POLITEKNIK KK
7. URANG MAIN SILAT (UMS)

GROUP B
1. MBR GANGSTER PARADISE
2. KEMPULAN YOUNG SEMBOY (KYS)
3. UITM RAFFLESIA
4. UMS WARRIOR
5.TEKNIK LIKAZZ
6. LA SALLE OLD BOYS


Persaingan yang sengit antara skuad telah menunjukkan semangat kerjasama dan semangat berpasukan yang diperlukan untuk mengejar sesuatu kejayaan. Skuad Urang Main Silat (UMS) telah memenangi tempat pertama dan Skuad UMS Warrior telah mendapat tempat ketiga sekaligus menjadikan Kelab Seni Silat Cekak Pusaka Ustaz Hanafi UMS memenangi Johan Keseluruhan bagi LIGA FUTSAL SCUH KK 2012. 

Kepada yang berjaya diucapkan tahniah dan terus mengekalkan pencapaian anda, dan kepada yang kurang berjaya, teruskan usaha anda pada masa akan datang. insyaALLAH, tuah belum tamat disini. 

Perasmian
Skuad UMS sebelum bertanding
Semua skuad bergabung
Urang Main Silat (UMS)
fokus bermain
Wajah-wajah Juara
kami lah skuad sorak UMS
Terima kasih kepada pihak penganjur dan diharapkan aktiviti seperti ini dapat dilaksanakan lagi untuk mengeratkan silaturahim antara ahli dan memeriahkan lagi suasana kehidupan. InsyaALLAH.

~sumbangan gambar-gambar kenangan daripada ahli-ahli silat UMS dan ahli-ahli silat cawangan yang lain~ 

SEKIAN, TERIMA KASIH 
:)

No comments:

Post a Comment